Toplum ve Müşteri Odaklılık
Bir zorlama olarak değil ama birlikte yaşamanın gereği olarak topluma karşı sorumlu k; müşterimize hizmet sürekliliği, faaliyetlerimizin hedefinin mutlaka müşterilerimize dönük olması.
Çevreye Duyarlılık
Dünyayı torunlarımızdan ödünç aldığımızın bilincinde olmak. Sürdürülebilir bir kalkınma için çalışmak.
Üretkenlik, Kaynak Yönetimi ve Verimlilik
Emeği, zamanı ve kaynakları akılcı ve verimli kullanarak yüksek katma değer üretmek
Bilimsellik
Yaşamda en gerçek yol gösterici ve rehber olarak bilimi seçmek. Bilim-egemen toplum için mücadele etmek.
Toplam Kalite Yönetimi
Kalitenin ancak toplam olarak ve yönetilerek sağlanabileceğini bilmek ve bu yolda çaba sarf etmek.
Bireysel Kalite
Başkaları istediği için değil, kendimize ve diğer insanlara duyduğumuz saygı nedeniyle doğru ve güzel davranmak. Kendisiyle barışık olmak.
Uzmanlık
İşinin ehli olmak. İşinin gereklerini iyi bilmek ve iyi yapabilmek. İşine, takımına, şirketine ve dolayısıyla topluma değer katmak.
Deneyim, Sürekli Gelişim ve Değişim
Hem yenilikçiliğe, gençliğe ve değişime, hem de deneyime önem vermek. İnsanlığın ve şirketimizin kültürel birikiminden yararlanarak ilerlemek.
|